Produkt został ufundowany przez społeczność
Kampania MOCARSTWA strategiczno-losowa gra planszowa
zebrała 68 909 złotych dzięki 185 wpłatom.
Osiągnęła 106% zakładanego celu.
Zobacz kampanię

MOCARSTWA

MOCARSTWA to gra strategiczno-losowa z elementami gospodarki, której akcja rozgrywa się w XVIII-wiecznej Europie. Wprowadza nas w realia polityczno-gospodarcze tamtego okresu, pozwalając wcielić się we władcę jednego z dziewięci

340 zł

Dostępny za tydzień

KUP TERAZ! DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Paczkomaty 0 14
Kurier 10 14

Opis produktu

XVIII wiek. Dziewięciu władców marzy o panowaniu nad Europą. Snują zakulisowe intrygi, zawiązują i zrywają sojusze, ambitni, bezkompromisowi, cyniczni i bezwzględni. Nie cofną się przed niczym, aby odnieść upragnione zwycięstwo. Jednak tylko jednemu z nich uda się pokonać innych i spełnić swój sen o władaniu Europą…

Kto wygra tym razem? Habsburgowie? Romanowowie? Sułtan Imperium Osmańskiego? Możesz wcielić się w jednego z monarchów, pomnażać zasoby, szkolić i zbroić armie, budować flotę, toczyć pasjonujące bitwy morskie, podbijać sąsiednie terytoria, powiększać imperium… Podejmij wyzwanie, zostań władcą absolutnym – armia czeka na Twoje rozkazy!

MOCARSTWA to gra strategiczno-losowa z elementami gospodarki, której akcja rozgrywa się w XVIII-wiecznej Europie. Wprowadza nas w realia polityczno-gospodarcze tamtego okresu, pozwalając wcielić się we władcę jednego z dziewięciu mocarstw: Polski, Francji, Hiszpanii, Węgier, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Rosji lub Imperium Osmańskiego. Jako władca absolutny, gracz może dowodzić armią, rozwijać swoje mocarstwo gospodarczo oraz prowadzić negocjacje polityczne z pozostałymi graczami. Celem jest zdobycie kontroli nad większością Europy. 

Z uwagi na to, że chcieliśmy dostarczyć Wam grę o dużym stopniu realizmu, jest ona mocno rozbudowana. Aby dostosować długość rozgrywki do czasu jakim dysponują gracze, proponujemy rozgrywkę na 3 poziomach zaawansowania:

Pierwszy najprostszy to Scenariusze, które oferują graczom możliwość zapoznania się z grą. W Scenariuszach wykorzystujemy wyłącznie zasady militarne, z wyłączeniem aspektu ekonomicznego. Gracze mają do zrealizowania określony cel, jak np. zajęcie strategicznego miejsca na mapie. Czas rozgrywki od 20 do 50 min.

Drugi, bardziej zaawansowany poziom to Kampanie. W tym wariancie gracze nadal korzystają tylko z mapy politycznej, ale biorą już pod uwagę zasoby dostępne na mapie i mają możliwość werbowania nowych oddziałów w trakcie trwania rozgrywki.  Ten wariant pozwala graczom na zapoznanie się z podstawowymi zasadami gospodarki i jest dobrym wprowadzeniem do Pełnej Rozgrywki. (Czas rozgrywki od 1 do 2 godz.)

Trzeci wariant to Pełna Rozgrywka, która, poza aspektem militarnym, wykorzystuje także planszę gospodarczą - Koło Stolicy. Gracze będą mogli zbierać zasoby, handlować nimi, budować umocnienia i okręty oraz werbować nowe jednostki do swej armii. Ponadto będą mieli możliwość korzystania z kart Informacji Państwowych i Europejskich. (Czas rozgrywki powyżej 3 godz.)

Co istotne, zasady wykorzystywane zarówno w Scenariuszach, jak i w Kampaniach, nie różnią się od zasad Pełnej Rozgrywki, co pozwoli na korzystanie z jednej instrukcji w każdym wariancie gry. 

Pudełko,a właściwie pudło (44 x 32 x 8 cm), w którym mieścić będzie się gra Mocarstwa,zawierać będzie mnóstwo rekwizytów, wykonanych z najlepszej jakości materiałów. Plastikowe figurki oddziałów piechoty, grenadierów, kawalerii oraz artylerii w kontrastowych kolorach, nawiązujących do barwnych armii schyłku XVIII w.Fortyfikacje i okręty wykonane z wysokiej jakości lakierowanego drewna. Duża plansza z mapą Europy (80 x 80 cm) oraz Kołem Stolicy, w którym mieszczą się Ministerstwa - od Ministerstwa Rolnictwa zaczynając, na Ministerstwie Wojny kończąc. Dostaniecie także wysokiej jakości stylowe kostki K6 oraz drewnianą Kostkę Władzy ze specjalnymi oznaczeniami. Do tego komplet dawnych banknotów z wizerunkami ówczesnych władców, a także całą masę dwustronnych kartonowych żetonów z zasobami oraz 9 herbów mocarstw. To jednak jeszcze nie wszystko, bo w komplecie są także dwie talie profesjonalnych kart z wydarzeniami, jakie mogą zdarzyć się w trakcie rozgrywki. Wszystko to pokazujemy na poniższych planszach.

Cała powyższa zawartość zmieści się w pudle i nie wymiesza ze sobą, dzięki profesjonalnemu organizerowi, który w naszej grze nazywamy Bankiem Centralnym.

O sklepie

Sklep kampanii MOCARSTWA strategiczno-losowa gra plansz
  Gry planszowe    Warszawa

Sklep internetowy wydawnictwa Biały Gryf sc

Biały Gryf sc
Warszawa
wsparte: 8 | założone: 1
Kup teraz!

Czego szukasz?

  • Wszystkie
  • Udane
  • Trwające
Pytania? Pisz śmiało!