Produkt został ufundowany przez społeczność
Kampania Impuls
zebrała 36 234 złotych dzięki 591 wpłatom.
Osiągnęła 120% zakładanego celu.
Zobacz kampanię

Impuls

Kontroluj jak najwięcej sektorów galaktyki. Wykorzystaj do tego swoją flotę statków kosmicznych - od transportowców aż do krążowników. Cel jest tylko jeden - dołączyć do swojej federacji jak najwięcej obcych cywilizacji.

109 zł

Dostawa w 24 godziny

KUP TERAZ! DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Poczta Polska 10 1
Paczkomaty 10 1
Kurier 15 1

Opis produktu

Impuls to gra karciana. W pudełku znajdziemy 111 kart, które reprezentują wycinek kosmosu (Mapy), Minerały oraz typy akcji, jakie można wykonać. Poza tym do dyspozycji mamy sześć Centrów Dowodzenia. Każda z nich reprezentuje inną Rasę z unikatową Technologią Bazową. Oprócz tego każdy z graczy ma do dyspozycji 13 statków w jednym wybranym przez siebie kolorze. Co ciekawe mają one podwójne zastosowanie – kiedy stoją, są Transportowcem, a kiedy leżą, są Krążownikiem. 

Tura każdego gracza składa się z następujących po sobie odpowiednich akcji: 

* dołożenie karty do wspólnego Impulsu,

* wykonanie akcji jednej ze swoich podstawowych technologi,

* wykonanie akcji z Impulsu,

* wykonanie lub opóźnienie swojego planu,

* zapunktowanie

* dobranie kart z talii i odrzucenie najstarszej karty z Impulsu.

Każda karta oferuje akcję określonego typu oraz posiada swój kolor (czerwony, zielony, żółty i niebieski) i wartość od 1 do 3.

W rozgrywce wyróżniamy następujące akcje:

– Dowodzenie – umożliwia przemieszczanie się statków po planszy

– Budowanie – służy do budowania nowych statków

– Badania – umożliwia zmianę swoich indywidualnych technologii

– Realizacja – pozwala wykonać akcję z kolejnej karty

– Planowanie – służy do dodawania kart do swojego planu

– Dobranie – umożliwia dobieranie dodatkowych kart

– Handel – pozwala sprzedawać karty za punkty

– Rafinacja – pozwala sprzedawać minerały za punkty

– Wydobycie – umożliwia dokładanie nowych minerałów

– Sabotaż – pozwala atakować bez wywoływania bitwy

Dodatkowo można używać akcji ze swoich transporterów przemieszczających się po planszy oraz bitew wywoływanych przez krążowniki. Celem nadrzędnym pozostaje oczywiście gromadzenie punktów, a zwycięzcą zostaje ten z graczy, który jako pierwszy uzbiera ich 20. Punkty zdobywać możemy za sprzedaż minerałów, handlowanie, patrolowanie Sektora Jądra i pokonywanie obcej floty.

Wszystkie karty zawierają swoją podstawową akcję, której wielkość, a raczej siłę możemy zmienić poprzez doładowanie, oparte o wydobyte wcześniej minerały w kolorze danej karty. Tura gracza to ciąg akcji, które wywołują kolejne akcje, a znalezienie właśnie takich układów na planszy i w impulsie może przynieść nawet kilkanaście punktów na turę. Nie dzieje się to oczywiście w pierwszej turze, gra bowiem rozkręca się w miarę upływu czasu.

Recenzje

O sklepie

Sklep kampanii Impuls
  Gry planszowe    Poznań

Cześć, z tej strony Przemo "Przym" z wydawnictwa Czacha Games. Od niemal 26 lat gry to moje hobby, kiedyś były to głównie RPG-i, a z czasem planszówki i karcianki. 

Praca nad grami daje mi wiele radości i satysfakcji, dlatego postanowiłem skupić się na wyszukiwaniu i tworzeniu polskich edycji gier, które z jednej strony są nietuzinkowe i wnoszą sporo zabawy podczas rozgrywki, z drugiej zaś strony są doskonale zrobione i  dobrze oceniane przez graczy na całym świecie - tak pod koniec 2015r. powstała Czacha Games

Mam nadzieję, że wszyscy wspierający ten tytuł będą bardzo zadowoleni, zarówno z samej gry, jak i jej wykonania.

Jeśli masz pytania odnośnie projektu lub samej gry to pisz do nas.

e-mail: biuro@czachagames.pl nasza strona: czachagames.pl

Czacha Games
Poznań
wsparte: 24 | założone: 11
Kup teraz!

Czego szukasz?

  • Wszystkie
  • Udane
  • Trwające
Pytania? Pisz śmiało!