zebrała 36 234 złotych dzięki 591 wpłatom.
Osiągnęła 120% zakładanego celu.
Impuls
Kontroluj jak najwięcej sektorów galaktyki. Wykorzystaj do tego swoją flotę statków kosmicznych - od transportowców aż do krążowników. Cel jest tylko jeden - dołączyć do swojej federacji jak najwięcej obcych cywilizacji.
109 zł
Dostawa w 24 godziny
Wysyłka: | Cena (zł) | Czas wysyłki (dni) |
Kurier | 15 | 1 |
Paczkomaty | 10 | 1 |
Poczta Polska | 10 | 1 |





Opis produktu

Impuls to gra karciana. W pudełku znajdziemy 111 kart, które reprezentują wycinek kosmosu (Mapy), Minerały oraz typy akcji, jakie można wykonać. Poza tym do dyspozycji mamy sześć Centrów Dowodzenia. Każda z nich reprezentuje inną Rasę z unikatową Technologią Bazową. Oprócz tego każdy z graczy ma do dyspozycji 13 statków w jednym wybranym przez siebie kolorze. Co ciekawe mają one podwójne zastosowanie – kiedy stoją, są Transportowcem, a kiedy leżą, są Krążownikiem.
Tura każdego gracza składa się z następujących po sobie odpowiednich akcji:
* dołożenie karty do wspólnego Impulsu,
* wykonanie akcji jednej ze swoich podstawowych technologi,
* wykonanie akcji z Impulsu,
* wykonanie lub opóźnienie swojego planu,
* zapunktowanie
* dobranie kart z talii i odrzucenie najstarszej karty z Impulsu.
Każda karta oferuje akcję określonego typu oraz posiada swój kolor (czerwony, zielony, żółty i niebieski) i wartość od 1 do 3.
W rozgrywce wyróżniamy następujące akcje:
– Dowodzenie – umożliwia przemieszczanie się statków po planszy
– Budowanie – służy do budowania nowych statków
– Badania – umożliwia zmianę swoich indywidualnych technologii
– Realizacja – pozwala wykonać akcję z kolejnej karty
– Planowanie – służy do dodawania kart do swojego planu
– Dobranie – umożliwia dobieranie dodatkowych kart
– Handel – pozwala sprzedawać karty za punkty
– Rafinacja – pozwala sprzedawać minerały za punkty
– Wydobycie – umożliwia dokładanie nowych minerałów
– Sabotaż – pozwala atakować bez wywoływania bitwy


Dodatkowo można używać akcji ze swoich transporterów przemieszczających się po planszy oraz bitew wywoływanych przez krążowniki. Celem nadrzędnym pozostaje oczywiście gromadzenie punktów, a zwycięzcą zostaje ten z graczy, który jako pierwszy uzbiera ich 20. Punkty zdobywać możemy za sprzedaż minerałów, handlowanie, patrolowanie Sektora Jądra i pokonywanie obcej floty.
Wszystkie karty zawierają swoją podstawową akcję, której wielkość, a raczej siłę możemy zmienić poprzez doładowanie, oparte o wydobyte wcześniej minerały w kolorze danej karty. Tura gracza to ciąg akcji, które wywołują kolejne akcje, a znalezienie właśnie takich układów na planszy i w impulsie może przynieść nawet kilkanaście punktów na turę. Nie dzieje się to oczywiście w pierwszej turze, gra bowiem rozkręca się w miarę upływu czasu.
Recenzje
O sklepie
Cześć, z tej strony Przemo "Przym" z wydawnictwa Czacha Games. Od niemal 26 lat gry to moje hobby, kiedyś były to głównie RPG-i, a z czasem planszówki i karcianki.
Praca nad grami daje mi wiele radości i satysfakcji, dlatego postanowiłem skupić się na wyszukiwaniu i tworzeniu polskich edycji gier, które z jednej strony są nietuzinkowe i wnoszą sporo zabawy podczas rozgrywki, z drugiej zaś strony są doskonale zrobione i dobrze oceniane przez graczy na całym świecie - tak pod koniec 2015r. powstała Czacha Games.

Mam nadzieję, że wszyscy wspierający ten tytuł będą bardzo zadowoleni, zarówno z samej gry, jak i jej wykonania.
Jeśli masz pytania odnośnie projektu lub samej gry to pisz do nas.
e-mail: biuro@czachagames.pl nasza strona: czachagames.pl