Laboratorium Gier #4 - warsztaty tworzenia gier bez prądu

Laboratorium Gier #4 - warsztaty tworzenia gier bez prądu

  Gry bez prądu    UKW, Bydgoszcz
91%
12 781
z potrzebnych 14 000 zł = 91% celu
45 wpłat

Zakończono
Typ: Crowdfunding
Model: Wszystko albo nic
Projekt nie został zrealizowany, gdyż do dnia 19.01.2018 nie uzyskał pełnego finansowania.
Obserwuj (15)
  • Projekt
  • Aktualizacje (9)
  • Wspierający (31)
  • Społeczność (6)

Kampania wzbudziła

72 reakcji

Udostępnij:

Wstęp

UWAGA: Sprawdź ostatnią aktualizację!

WEŹ UDZIAŁ W NIEZAPOMNIANYCH WARSZTATACH!

W towarzystwie ludzi podzielających Twoją pasję i zainteresowania.

LABORATORIUM GIER #4 to trzydniowe spotkanie, podczas którego uczestnicy biorą udział w warsztatach z tworzenia gier planszowych. Pozwolą one bliżej zapoznać się z procesem projektowania, testowania i z samym rozwojem projektu gry. Uczestnicy wezmą udział w tworzeniu prototypów, a także zdobędą wiedzę dotyczącą kreatywnego myślenia oraz zapoznają się z dostępnymi modelami tworzenia gier planszowych od podstaw. Podczas kolejnych bloków warsztatowych uczestnicy będą brać udział w wykładach prowadzonych przez ekspertów z branży gier planszowych.

LABORATORIUM GIER skierowane jest przede wszystkim do grupy osób projektujących swoje własne gry planszowe oraz takich, które dopiero o stworzeniu takiego projektu myślą. Jednocześnie obecność na Laboratorium to także dobra zabawa, okazja do poznania nowych znajomych i relaksu w magicznej, niespotykanej atmosferze.

Gry można tworzyć dla siebie, do szuflady, dla znajomych, projektować specjalnie na potrzeby dla firmy, pod grant, czy po to, by osiągnąć nowy rekord zbiórki na Wspieram.to. Pomimo różnych powodów, cel wciąż pozostaje identyczny – stworzenie działającej gry planszowej. Laboratorium Gier daje możliwość zarówno nabycia wielu przydatnych umiejętności praktycznych, jak i teoretycznej wiedzy związanej z tematem projektowania gier “bez prądu”.

Kliknij i zobacz jak wyglądały poprzednie edycje Laboratorium Gier: 

Opis projektu


LABORATORIUM GIER TO:

54 godziny, 32 uczestników, 16 ekspertów, 8 prototypów, 7 bloków wykładowych i niezapomniane doświadczenia.

W ramach zbiórki udostępniamy 32 bilety wstępu na LABORATORIUM GIER. W skład każdego z nich wchodzą:

  • 2 noclegi w pokoju dwuosobowym w hotelu Campanile wraz ze śniadaniem (sobota i niedziela) i obiadem na terenie Uniwersytetu (piątek i sobota);
  • 7 bloków wykładowych prowadzonych przez ekspertów z branży;
  • 54-godzinny event skoncentrowany na integracji, nauce i praktycznym projektowaniu gier planszowych;
  • ogromny zestaw komponentów do tworzenia gier planszowych udostępniana na czas trwania Laboratorium;
  • wzięcie udziału w gali końcowej, podczas której rozdawane są wyróżnienia dla najciekawszych projektów;
  • materiały do realizacji prototypów wraz z nieocenioną pomocą trenerów;
  • materiały multimedialne po Laboratorium Gier.


DATA:

16-18 lutego 2018 r.

CZAS I MIEJSCE:

Zbiórka i rozpoczęcie: Godzina 9.00, Aula Biblioteki UKW, ul. Szymanowskiego 3, piętro 1, Bydgoszcz. Wykłady, projektowanie gier i stołówka również będą mieć miejsce na terenie UKW.

Sprawdź na mapie.

Nocleg i śniadania: Hotel Campanile (Jagiellońska 59, 85-027 Bydgoszcz)

Sprawdź na mapie.


Co odróżnia dobrą grę od złej gry?

  • Czy chodzi o nieskomplikowane zasady?
  • Czy chodzi o to, by miała fajny temat?
  • Może poszukujemy jakiejś konkretnej mechaniki?
  • A może musi mieć wysokiej jakości figurki?

Każda z tych cech mogłaby być elementem bardzo dobrej gry planszowej. Wcale jednak nie musi nią być, bo w projektowaniu, jak w kuchni, nie chodzi o jedną przyprawę. Chodzi o całą mieszankę, proces podania i przygotowania.

To właśnie dzięki doskonałej mieszance wszystkich przypraw, dobrej jakości składników i doświadczeniu w przygotowywaniu potraw najlepsi kucharze potrafią zrobić z paru składników danie zapewniające niezapomniane doznania.

Osoby takie jak Antoine Bauza, Bruno Cathala, Vlaada Chvatil, Jean-Louis Roubira, Frederic Moyersoen znają przepisy na dobre gry. Tworzą je nieustannie i dzięki swojemu doświadczeniu, kreują kolejne – najczęściej coraz lepsze tytuły. Wiedzą, jakie komponenty należy wybrać, rozumieją, jak dobierać mechaniki i co będzie się podobało graczom, a także to, jak należy je testować by uzyskać pożądany efekt.

Metoda prowadzenia warsztatów edukacyjnych z tworzenia gier kiełkowała od wielu lat. Swój obecny kształt zawdzięcza ponad 200 godzinom zajęć. Młodzież szkolna, nauczyciele, pracownicy działu HR, animatorzy kulturalni i, przede wszystkim, planszówkowi zapaleńcy korzystali z takich spotkań. Jest to metoda, która wciąż ewoluuje i na czwartym spotkaniu w ramach Laboratorium Gier będziemy świadkami kolejnej próby jej rozwinięcia.

Kreatywne Projektowanie Gier czerpie najwięcej z treningów kreatywności. Wiedza z warsztatów wpływa na to, jak człowiek myśli i pracuje nad przyszłymi projektami. Zajęcia rozpoczynamy od rozbudzenia kreatywności i utworzenia grup zadaniowych, nad którymi pieczę będą sprawować nasi trenerzy. Później wybieramy elementy gier na których będziemy pracować – mowa tu zarówno o komponentach, typie gry, jak i o mechanikach. Następna jest faza projektowania, podczas której uczymy się coraz to nowszych rzeczy. Następnie przychodzi kolej na testy, a po nich przechodzimy do prezentacji swoich prototypów. W przerwach pomiędzy kolejnymi blokami projektowymi zapraszamy również na wykłady prowadzone przez osoby z branży, które przybliżają zagadnienia związane z projektowaniem gier planszowych.

PIĄTEK, 16 lutego 2018 roku

9:00 – Zbiórka na Auli UKW, ul. Szymanowskiego 3, pierwsze piętro. Bydgoszcz. 

10:00 – Wykład dr Michała Mochockiego.

10:45 – Wykład Małgorzaty Zambrowskiej.

11:30 – Wykład dr Augustyna Surdyka.

12:15 – Wykład Violetty Kijowskiej i Marcina Ropki.

13:00 - Wykład “Kreatywne projektowanie gier” – Maciej Jesionowski.

14:00 – Sesja pytań i odpowiedzi.

15:00 - Obiad.

16:00 - Podział na grupy. Poznanie tematu IV Laboratorium Gier. Projektowanie.

20:00 - Integracja "Wielki Konkurs Wiedzy" - prowadzący Przemysław Wojtkowiak.

21:00 - Nocne projektowanie gier.

SOBOTA, 17 lutego 2018 roku

8:00 – Śniadanie w hotelu Campanile.

10:00 – Wykład Adama Kwapińskiego.

11:00 – Projektowanie gier.

16:00 – Obiad.

17:00 – Wykład Marty Nowickiej.

18:00 – Nocne projektowanie gier.

NIEDZIELA, 18 lutego 2018 roku

8:00 – Śniadanie w hotelu Campanile i zabranie rzeczy z hotelu do UKW.

10:00 – Prezentacja projektów gier; ogrywanie gier innych drużyn.

14:00 – Ogłoszenie wyników.

15:00 – Oficjalne zakończenie Laboratorium Gier.

Wzięcie udziału w LABORATORIUM GIER to przede wszystkim doskonała okazja do poznania nowych ludzi, porozmawiania z praktykami z branży oraz czas na relaks w gronie osób pozytywnie zakręconych planszówkami. Elementami składowymi ceny są nie tylko warsztaty, ale także niezapomniane przeżycia i całą tona wiedzy przydatna dla każdego projektanta gier.

Podczas pierwszych Targów Gra i Zabawa (jesienna edycja Festiwalu GRAMY) powstał pomysł na zrealizowanie warsztatów skierowanych bezpośrednio do osób zainteresowanych projektowaniem gier. Każda kolejna edycja warsztatów stawała się coraz większym sukcesem. Uczestnicy zaczęli dopytywać się, dlaczego takie zajęcia nie odbywają się częściej. Powstał pomysł na stworzenie LABORATORIUM GIER – imprezy trwającej 48 godzin, która pozwoli uczestnikom skupić się na zdobywaniu wiedzy i dobrej zabawie.

Najtrudniejszymi pytaniami, jakie sobie zadawaliśmy, były: jak podczas jednego spotkania trwającego nie dłużej, niż 2-3 dni zorganizować kluczowe dla projektowania gier i przepełnione praktyczną wiedzą warsztaty? Jak w tak krótkim czasie stworzyć przy okazji całkowicie nowy projekt. Jak go potem przetestować i w jaki sposób policzyć jego koszt, zaplanować produkcję i reklamować. No i rzecz jasna, jak znaleźć dla niego wydawcę lub w jaki sposób stworzyć ciekawą kampanię społecznościową? Tak oto po wielu latach pracy opracowaliśmy pierwsze LABORATORIUM GIER :)

Pierwsza zbiórka okazała się być dużym sukcesem. W drugiej nie każdemu przypadł do gustu prom. Liczymy na to, że edycja czwarta, będzie idealnym połączeniem elementów z pierwszej i drugiej edycji.

Więcej o Pierwszym Laboratorium Gier można przeczytać na stronie kampanii a także w relacjach na portalu Znad Planszy, lub blogach poniżej:


"Z osoby, która przyjechała na Laboratorium z niskimi oczekiwaniami, głównie w celu zaspokojenia wrodzonej “ciekawskości”, stałam się osobą, która do 2 w nocy rysowała dolarowe banknoty i syreny policyjne na kartach mających trafić do prototypu"

Blog Gra Warta Świeczki


"Chciałbym bardzo podziękować wszystkim organizatorom tego wyjazdu, w szczególności Maciejowi Jesionowskiemu i Krzysztofowi Szafrańskiemu z Rebela - wyszło Wam lepiej niż super. A wszystkich innych zachęcam do wypatrywania podobnych akcji - nic tak nie motywuje do działania, jak stworzenie fajnej rzeczy w tak krótkim czasie."

Fanpage Kusi na Kulturę


Cel projektu

Stworzyliśmy tę kampanię, aby udostępnić możliwość zakupu biletów na czwarte spotkanie z LABORATORIUM GIER.

LABORATORIUM GIER koordynowane jest przez REBELATORIUM – jednostkę zajmującą się tworzeniem, wyszukiwaniem i prowadzeniem nowych projektów gier z ramienia wydawnictwa Rebel.

Przygotowanie merytoryczne zespołu i zorganizowanie wydarzenia wymagają dużych nakładów pracy. Tworzymy dla Was prezentacje multimedialne, przyniesiemy materiały do tworzenia gier i przede wszystkim opracowujemy wyjątkowy program o wysokim standardzie – przydatny zarówno osobom, które zaczynają projektować gry, jak i tym, które są już w trakcie projektowania kolejnego tytułu. Sprowadzenie, a także zapewnienie noclegu dla trenerów i wykładowców jest sporym wydatkiem, który w dużej mierze wpływa też na ostateczną kwotę projektu.

Naszym głównym celem jest edukacja na wysokim poziomie z tematyki projektowania gier planszowych. Uważamy, że taka sytuacja jest niemożliwa, gdy realizuje się tego typu projekty w pojedynkę bądź w małej grupie. Najlepszy efekt osiągniemy dzięki wspólnej pracy ponad podziałami, otwartej dyskusji i na skupieniu na głównym celu - nauce przy dobrej zabawie. 

Nagrody

W sekcji „Nagrody” przygotowaliśmy listę 4 sposobów, w jakie można wesprzeć kampanię, a w tym najważniejszy, czyli jedno z 32 miejsc na LABORATORIUM GIER. Ponadto, jeżeli nie planujesz przyjeżdżać na Laboratorium, możesz zainwestować w Bilety Wideo. W tej samej sekcji przygotowaliśmy "Dodatki" – oficjalne koszulki Laboratorium Gier na 2018 rok.


Dla pracowników firm, instytucji oraz osób z własną działalnością gospodarczą informujemy, że wystawiamy faktury VAT! Prosimy o nią pytać najpóźniej w piątek 26 stycznia.


Po wybraniu nagród i dodatków wystarczy zapłacić, aby wesprzeć projekt. Do wyboru są następujące nagrody:

1. Bilet wstępu na LABORATORIUM GIER odbywające się w terminie 16-18 luty 2018 roku, które przesyłane są na wskazany adres mailowy najpóźniej tydzień po zakończeniu kampanii. W ramach biletu wspierający otrzymuje możliwość uczestnictwa w LABORATORIUM GIER, w tym rzeczy wymienione wcześniej w opisie kampanii.

Dostawę materiałów elektronicznych zrealizujemy za pomocą poczty elektronicznej na wskazany przez Wspieram.to adres mailowy najpóźniej 3 miesiące po zakończeniu LABORATORIUM GIER.

2. Wirtualny Bilet z czwartej edycji Laboratorium Gier. Materiały multimedialne wyłącznie z czwartego Laboratorium Gier, a w nich prezentacje i filmy z wykładów będących elementem warsztatów. Realizacja najpóźniej 3 miesiące po wydarzeniu.

3. Wirtualny Bilet z pierwszych trzech edycji Laboratorium Gier. Materiały wideo i prezentacje w sam raz dla głodnych wiedzy wyłącznie z pierwszych spotkań z projektowaniem gier. Wysyłamy pocztą w dwa tygodnie po zakończeniu kampanii.

4. Możesz także zakupić oficjalną koszulkę Laboratorium Gier. Koszulkę można odebrać na miejscu, podczas warsztatów.

O autorze / Zespół

Adam Kwapiński (prowadzący, trener wsparcia, wykładowca)

Jeden z założycieli Fabryki Gier Historycznych, zawodowy projektant gier planszowych. Stara się tworzyć gry, w których mechanika jest ściśle dopasowana do tematu. Tworzył gry zarówno samodzielnie jak i z innymi autorami, zarówno na szeroki rynek jak i zamówienie klientów biznesowych. Prowadził liczne warsztaty w tym, wraz z Kubą Wasilewskim, trwające ponad pół roku zajęcia dla seminarzystów historii na UMCS, których efektem było stworzenie pierwszych w Polsce prac dyplomowych w formie gier planszowych. Jeden z pomysłodawców powstania Kuriera Planszowego – jedynego w Polsce papierowego czasopisma o grach planszowych. W wolnych chwilach, których nie poświęca na tworzenie nowych gier rozwija swoją pasję do tańca irlandzkiego.


Andrzej Aftarczuk (trener wsparcia)

Od dziesięciu lat aktywnie wspiera rozwój branży gier planszowych oraz bitewnych. Zawsze fascynowały go zasady gier planszowych i uzyskiwanie najwyższych wyników. Aktualnie zajmuje się organizacją imprez masowych związanych z grami planszowymi oraz developmentem gier w firmie Rebel. Z wykształcenia jest prawnikiem, który uwielbia eksploatować do granic możliwości zasady gier oraz optymalizować mechanikę, aby umożliwiała kilka ścieżek rozgrywki. Fan gier opartych na zarządzaniu kostkami oraz typowych euro bez elementów losowych. Na co dzień testuje jednak większość tytułów każdego gatunku jakie pojawiają się na rynku w poszukiwaniu „prawdziwych innowacji”.


Filip Miłuński (trener)

Autor gier planszowych i karcianych. Założyciel warszawskiej grupy testerów i projektantów Monsoon Group. Na co dzień Creative Director w Lucky Duck Games. Wcześniej szef działu wydawniczego i B2B w Grannie. W projektowaniu najbardziej uwielbia otwarte systemy z dużą liczbą małych decyzji. Umie, choć nie lubi przegrywać. Gra fioletowym. Tata. Biegacz. Ukulelista.


Filip Głowacz (trener)

Co-owner w wydawnictwie Board&Dice. Na codzień fan retro gier oraz kreatywnego marketingu. Krejzol i wariat z natury. W wydawnictwie odpowiada za dobór, development, marketing i produkcje gier.


Ireneusz Huszcza (trener)

Co-owner w wydawnictwie Board&Dice. Na codzień fan Wiedźmina, gier RPG oraz sportu (w szczególności biegania). Lubię wyzwania i nietuzinkowe pomysły. W wydawnictwie odpowiada za sprzedaż, szeroko rozumianą operację oraz logistykę.


Jacek Zdybel (trener)

Z zawodu socjolog, od siedmiu lat szef działu gier planszowych w firmie Trefl. Wydawca i współautor wielu gier dla dzieci. Jak dotąd największym jego sukcesem zawodowym było wprowadzenie na rynek serii gier 5 sekund. Prowadzi spotkania i warsztaty planszówkowe na terenie Trójmiasta. Pasjonat biegania na długich dystansach i oddany kibic piłki nożnej.


Karolina Batorska (trenerka wsparcia)

Od wielu lat pasjonatka i recenzentka gier planszowych, a od trzech lat również pracownica firmy Rebel tworząca jednoosobowy dział zaopatrzenia firmy. Uwielbia czytać instrukcje i testować nowości wydawnicze. Prywatnie przyrodniczka, miłośniczka kotów, sushi, gier komputerowych, komiksów i szeroko pojętej fantastyki.


Krzysztof Głośnicki (trener wsparcia)

Z zawodu programista i webdesigner, z zamiłowania projektant gier planszowych. Autor mającej się ukazać w 2018 roku gry przygodowej „Strefa Emisji”. Napisał poradnik do gier fabularnych „Mistrzowanie RPG”, który został wydany poprzez crowdfunding. Stawia na płynne i ciekawe mechaniki, ale każda dobra gra musi mieć klimat i ilustracje na wysokim poziomie. Związany z Gdańskim Stowarzyszeniem Fantastyki „Alkor”, od lat zaprzyjaźniony z ekipą Rebela.


Krzysztof Szafrański (prowadzący)

Szef biura projektowego wydawnictwa Rebel. Wcześniej: dyrektor handlowy wydawnictwa Kuźnia Gier i marketingowiec w firmach Granna i Goliath Games. Od lat zajmuje się popularyzowaniem gier planszowych, karcianych i fabularnych. Organizator Drużynowych Mistrzostw Europy i turniejów Warhammera Fantasy Battle. Współorganizator ogólnopolskich konwentów. Prowadzi szkolenia z wykorzystania gier w edukacji i biznesie oraz doradza nowym, wchodzącym do branży firmom. Fan form postteatralnych. W wolnych chwilach grywa turniejowo w Magic: the Gathering.


Maciej Jesionowski (prowadzący, wykładowca)

Event manager w Rebel, który, poza organizowaniem Festiwalu GRAMY pracuje w marketingu i R&D. Prelegent i trener prowadzący zajęcia rozwoju osobistego z wykorzystaniem gier (także o ich projektowaniu). Specjalizuje się w warsztatach z zakresu wykorzystywania gier w edukacji, biznesie i rozwoju. Członek Polskiego Towarzystwa Badania Gier, Gdańskiego Stowarzyszenia Fantastyki ALKOR i Polskiej Akademii Dzieci. Z wykształcenia psycholog. Fan Gry o Tron, The Walking Dead, Battlestar Galactica, gier fabularnych (larp, rpg), impro i gier z mechaniką ukrytej tożsamości.


Marta Nowicka (trenerka wsparcia, wykładowca)

Od 5 lat pracownica firmy Rebel, obecnie jako członkini projektu Rebelatorium i redaktorka w wydawnictwie Rebel w jednym. Kiedyś opowiadała, jakie gry są dobre i dlaczego, teraz odpowiada autorom, co robić, aby były jeszcze lepsze. Z wykształcenia dziennikarka walcząca o tytuł doktora nauk humanistycznych. Propagatorka wykorzystania gier planszowych w rozwijaniu kreatywności i zdolności językowych u dzieci i młodzieży. Kocha literki, aliteracje i gry słowne oraz takie, w których można wykazać się wyobraźnią.


Marcin Ropka (trener wsparcia, wykładowca)

Socjolog, pasjonat i miłośnik gier. Gracz z natury i z profesji. Uwielbia rywalizację, zwłaszcza zdrową i produktywną. Mistrz gry bardzo starej daty i miłośnik literatury nie tylko fantastycznej. Wieloletni instruktor w Centrum Kultury i Sportu. Współtwórca Grupy MV – inicjatywy, której misją jest promowanie i organizacja gier miejskich/terenowych, questingów oraz gier planszowych. Pomysłodawca i współtwórca krakowskiej grupy testerów TnT (Trochę Nałogowi Testerzy), skupiającej osoby, pasją których jest tworzenie gier i pomaganie innym w procesie testowania prototypów. Sam kolekcjonuje nowoczesne gry planszowe. Posiadacz kilkuset gier i dodatków z różnych stron świata, w tym z Chin, Tajlandii czy Somalii. Były przedstawiciel handlowy Fabryki art. Trefl-Kraków i Portal Games. Obecnie Product manager w Games Factory, gdzie odpowiada za wdrażanie produktów spod szyldu Games Factory na rynek międzynarodowy (w tym na plaformę kickstarter.com). Współautor gier planszowych: Twoja Kolej (Take a Train), Polskie Smaki (Taste of Poland) i Artefakty Obcych (Alien Artifacts) i kilku gier na zlecenie. Bezlitosny tester prototypów gier. Przedkłada zdecydowanie mechanikę nad klimat.


dr Michał Mochocki (prowadzący, trener wsparcia)

Literaturoznawca i kulturoznawca, pisze habilitację o aktywizacji dziedzictwa kulturowego w grach fabularnych i rekonstrukcjach historycznych. Zajmuje się badaniem i projektowaniem niekomputerowych gier stosowanych (applied/serious games), szczególnie larpów edukacyjnych i gamifikacji szkolnictwa. Odznaczony medalem Komisji Edukacji Narodowej. Konsultant ds. gier edukacyjnych dla wydawnictwa Nowa Era. Należy do Polskiego Towarzystwa Badania Gier, Polskiego Towarzystwa Kulturoznawczego i rady redakcyjnej magazynu Homo Ludens. Adiunkt w KFA; przewodniczący Rady Programowej INiLS; organizator specjalności ‟GAMEDEC – badanie i projektowanie gier” na Humanistyce 2.0; członek Rady Wydziału Humanistycznego na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego.


Przemek Wojtkowiak (trener)

Posiada kolekcję blisko 800 gier. Prezes Poznańskiego Stowarzyszenia Miłośników Gier Planszowych Gramajda. W roku 2015 członek Kapituły Nagroda Gra Roku. Najbliżej mu do eurogier i gier logicznych, choć w zagranych  ponad 1900 różnych grach odnaleźć można wielu przedstawicieli innych gatunków. Ma w szufladach wiele prototypów, które co jakiś czas pokazuje i ogrywa ze znajomymi, a część z nich ciągle krąży po wydawcach. Autor gier “Odkrywcy Internetu”, "Azyl: Zagrożone gatunki", "Hrabia". Trener wszystkich dotychczasowych edycji Laboratorium Gier w tym drużyny wyróżnionego projektu gry Kwiatek.


Violetta Kijowska (trenerka wsparcia, wykładowca)

Pracownik naukowy z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów naukowo-badawczych, pasjonat z zacięciem do gier miejskich i nowoczesnych gier planszowych. Współtwórca Grupy MV, której misja promowania i organizowania gier miejskich, terenowych, questingów oraz tworzenia gier planszowych ciągle nabiera na sile. Współtwórca ponad 20 gier szkoleniowych, integracyjnych, miejskich i terenowych oraz projektant gier planszowych. Współautor takich gier planszowych jak: Twoja Kolej (Take a Train), Polskie Smaki (Taste of Poland) i Artefakty Obcych (Alien Artifacts). Tester prototypów gier rodzimych autorów działająca w strukturach krakowskiej grupy testerów TnT (Trochę Nałogowi Testerzy), której jest współtwórcą. Współpracownik kilku większych polskich wydawnictw gier planszowych, w zakresie tłumaczenia, redakcji i korekty tekstów (ponad 30 gier). Aktywnie działa w społeczności fanów gier planszowych, udzielając się na festiwalach gier i fantastyki, które licznie goszczą w kalendarzu wydarzeń kulturalnych. Rowerzystka z urodzenia i stylu życia.


Wojciech Rzadek (trener)

Pasjonat gier, twórca i trener. Z wykształcenia tłumacz i pedagog, magister filologii romańskiej UJ. Laureat prestiżowych konkursów związanych z grami fabularnymi w Polsce, obecnie organizator Pucharu Mistrza Mistrzów. Autor gier: Rice Wars, Abetto oraz Astro Jam. Właściciel firmy ADMONDO tworzącej szkolenia, gry szkoleniowe, eventy oparte o gry interaktywne. Od 2013 r. wprowadza planszówki na polski rynek – wcześniej jako product manager w Fabryce kart Trefl-Kraków (Joker Line), a obecnie jako Wydawca gier planszowych w firmie FoxGames.


Akcję prowadzi wydawnictwo Rebel za pośrednictwem zespołu REBELatorium.

Ryzyko

Uczestnik LABORATORIUM GIER podejmuje pewne ryzyko związane z zaprojektowaniem w trakcie warsztatów gry, która nie wygra Spiel des Jahres. Strasznie z tego powodu ubolewamy, ale nagłego przypływu fanów na Gen Conie też nie możemy nikomu zapewnić (chociaż z Laboratorium Gier to ryzyko z roku na rok jest coraz mniejsze)!

Dzięki waszemu wsparciu dowiemy się, czy znajdą się osoby chętne na wzięcie udziału w warsztatach w stylu LABORATORIUM GIER.

Ryzyko, że warsztaty się nie odbędą, dotyczy wyłącznie wszelkich sytuacji losowych zależnych od sił wyższych, na które wpływu niestety już nie mamy.

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.


bartol metelson

6 lat temu
to czekam na wersje 4.5

Wojciech Giżyński

6 lat temu
Czy właśnie została usunięta aktualizacja?

rebel

6 lat temu
Już wisi :)

Bartłomiej Cieślak

6 lat temu
Zbliżycie się jeszcze kiedyś bliżej Warszawy? ;)

rebel

6 lat temu
Udało nam się dotrzeć "aż" do Bydgoszczy. Ale cały czas w planach mamy bardziej centralno-południowe rejony. Jak nie w tym roku, to pewnie w następnym.

rebel

6 lat temu
Wow! Dziękujemy pierwszym wspierającym :)
  • Nagrody (3)
  • Dodatki (2)

Bilet wstępu na czwarte Laboratorium Gier

450 zł lub więcej
26 wspierających
Jedno miejsce na trzydniowych warsztatach Laboratorium Gier wraz z biletem wideo z filmami z tej edycji.
Nagroda limitowana. Pozostało 5/31
Przewidywana dostawa: luty 2018

Wideobilet z czwartej edycji Laboratorium Gier

55 zł lub więcej
5 wspierających
Na trzy miesiące po czwartym Laboratorium Gier otrzymasz materiały w formacie prezentacji wideo z warsztatów.
Przewidywana dostawa: maj 2018

Wideobilet z pierwszych trzech edycji Laboratorium Gier

119 zł lub więcej
4 wspierających
Na dwa tygodnie po kampanii otrzymasz na swojego maila wideobilet do wszystkich 12 wykładów mających miejsce na pierwszych trzech Laboratoriach Gier.
Przewidywana dostawa: luty 2018

Koszulka z czwartego Laboratorium Gier

35 zł lub więcej
5 wspierających
Koszulka z czwartego Laboratorium Gier z ksywką na plecach i frontem "tak wygląda projektant gier planszowych". Dostępna wyłącznie dla uczestników warsztatów. Odbiór na warsztatach.
Przewidywana dostawa: luty 2018
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 400 zł

Wideobilet z pierwszych trzech edycji Laboratorium Gier dla uczestnika

50 zł lub więcej
3 wspierających
Na dwa tygodnie po kampanii otrzymasz na swojego maila wideobilet do wszystkich 12 wykładów mających miejsce na pierwszych trzech Laboratoriach Gier. Ten wideobilet dostępny jest wyłącznie dla uczestników czwartego Laboratorium Gier.
Nagroda limitowana. Pozostało 29/32
Przewidywana dostawa: luty 2018
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 400 zł

Mecenas projektu

Trefl

Firma Trefl wspiera warsztaty przekazując olbrzymią liczbę komponentów do projektowania gier. Dziękujemy!

Mecenas projektu

Q-Workshop

Q-workshop jest największym na świecie producentem niezwykłych kości do gier RPG i planszowych. Mimo, że siedziba firmy nadal mieści się w Polsce, Q-workshop może pochwalić się ciągle rozwijającą się ogólnoświatową siecią sprzedaży sięgającą daleko poza granice Europy, w tym doskonałą współpracą z firmami działającymi na rynku północno amerykańskim

Projekt w sieci

Czego szukasz?

  • Wszystkie
  • Udane
  • Trwające
Pytania? Pisz śmiało!