Produkt został ufundowany przez społeczność
Kampania Magia i Miecz - kultowe pismo o RPG powraca
zebrała 98 735 złotych dzięki 1359 wpłatom.
Osiągnęła 395% zakładanego celu.
Zobacz kampanię

Magia i Miecz nr 1

W pierwszym numerze Magii i Miecza znajdziecie między innymi poradniki i przygody, zarówno te przeznaczone do konkretnych systemów RPG (m.in. Warhammer, Savage Worlds), jak i bardziej uniwersalne.

15 zł

Dostawa w 24 godziny
KUP TERAZ! DODAJ DO KOSZYKA

Magia i Miecz nr 2

Drugi numer "Magii i Miecza" to ponad 128 stron wypełnionych artykułami o grach fabularnych oraz materiałami do takich systemów jak Zew Cthulhu czy Savage Worlds!

15 zł

Dostawa w 24 godziny
KUP TERAZ! DODAJ DO KOSZYKA

Magia i Miecz nr 3

rzeci numer Magii i Miecza, tym razem pod znakiem science-fiction! W środku między innymi scenariusze, artykuły tematyczne, poradniki oraz coś dla fanów larpów! Piszą dla nas Kreczmar, Koryś, Jasiński, Fedorowicz, Osiejewski... i

15 zł

Dostawa w 24 godziny
KUP TERAZ! DODAJ DO KOSZYKA

Magia i Miecz nr 4

Czwarty numer Magii i Miecza, którego motywem przewodnim jest fantasy! W środku między innymi scenariusze, artykuły tematyczne, poradniki oraz coś dla fanów larpów! Piszą dla nas Fabiszewski, Kreczmar, Roszkowski... i wielu innyc

15 zł

Dostawa w 24 godziny
KUP TERAZ! DODAJ DO KOSZYKA

Magia i Miecz nr 5

W piątym numerze Magii i Miecza znajdziecie m.in.: wspomnienie o Macieju „lucku” Sabacie, grajmy modernistycznie [Tomek Kreczmar], powrót do komunikacyjnej teorii RPG [Maciej „Aureus” Gajzlerowicz] i wiele innych

15 zł

Dostawa w 0 godzin
KUP TERAZ! DODAJ DO KOSZYKA

Opis produktu

Legenda powróciła - przekonaj się sam!

W pierwszym numerze Magii i Miecza znajdziecie między innymi poradniki i przygody, zarówno te przeznaczone do konkretnych systemów RPG (m.in. Warhammer, Savage Worlds), jak i bardziej uniwersalne. Będziecie mogli przeczytać o interesujących peryferiach hobby, jak i zagłębić się w najistotniejsze dla gier fabularnych zagadnienia. To wszystko i więcej znajdziecie w środku!


Produkt w wersjach epub, mobi, PDF!

Legenda powróciła - przekonaj się sam! 

Drugi numer "Magii i Miecza" to ponad 128 stron wypełnionych artykułami o grach fabularnych oraz materiałami do takich systemów jak Zew Cthulhu czy Savage Worlds! W środku między innymi nagrodzona Quentinem przygoda "1879", kompletny mini-system "Fajerbol" oraz wywiad z Clausem Raastedem!

Przyłącz się do renesansu gier RPG w Polsce!

Produkt w wersjach epub, mobi, PDF!

Legenda powróciła - przekonaj się sam! 

Trzeci numer Magii i Miecza, tym razem pod znakiem science-fiction! W środku między innymi scenariusze, artykuły tematyczne, poradniki oraz coś dla fanów larpów! Piszą dla nas Kreczmar, Koryś, Jasiński, Fedorowicz, Osiejewski... i wielu innych!

Na 136 stronach przeczytać będziecie mogli o transhumanizmie, zombie, post-apokalipsie, kosmicznym survival horrorze... dla każdego coś ciekawego!

Produkt w wersjach epub, mobi, PDF!

Legenda powróciła - przekonaj się sam! 

Czwarty numer Magii i Miecza, którego motywem przewodnim jest fantasy! W środku między innymi scenariusze, artykuły tematyczne, poradniki oraz coś dla fanów larpów! Piszą dla nas Fabiszewski, Kreczmar, Roszkowski... i wielu innych!

Na 128 stronach przeczytać będziecie mogli o gatunku fantasy w ujęciu ogólnym oraz RPGowym, znajdziecie też kilka konkretnych przygód oraz wiele naszkicowanych scenariuszy, a do tego co nieco o Weird War II... dla każdego coś ciekawego!

Produkt w wersjach epub, mobi, PDF!

Legenda powróciła - przekonaj się sam! 

W piątym numerze Magii i Miecza znajdziecie m.in.:

- Wspomnienie o Macieju „lucku” Sabacie
- Grajmy modernistycznie [Tomek Kreczmar]
- Powrót do komunikacyjnej teorii RPG [Maciej „Aureus” Gajzlerowicz]
- Penny Dreadful [Marysia „Merry” Piątkowska]
- Fabularne triki [Gniewomir „triki” Trocki]
- Melanż Pomysłów – część pierwsza [Michał „Selekos” Selke]
- Druga Rzeczywistość [Gabriel Szkodziński]
- Wypad [Jason Morningstar]
- Jak zrobić mączny larp i jak zostać bogiem [Piotr „Kula” Milewski]

Produkt w wersjach epub, mobi, PDF!

O sklepie

Magia i Miecz

Wydawnictwo Kuźnia Gier specjalizujące się w tworzeniu i wydawaniu gier planszowych, karcianych i RPG

Kuźnia Gier
wsparte: 0 | założone: 0

Czego szukasz?

  • Wszystkie
  • Udane
  • Trwające
Pytania? Pisz śmiało!