Produkt został ufundowany przez społeczność

odpalprojekt.pl

Kampania zebrała
2440 zł dzięki 37 wpłatom.
Osiągnęła 14% zakładanego celu.

Książka "Dlaczego networking nie działa"

Chodzisz na spotkania networkingowe, ale nie widzisz w tym korzyści? Nie wiesz jak networking może wpłynąć na Twój biznes? A może chciałbyś po prostu więcej się dowiedzieć o tym całym networkingu?

40 zł

Produkt limitowany. Pozostało 77 / 77

Dostawa w 3 dni

KUP TERAZ! DODAJ DO KOSZYKA
Wysyłka: Cena (zł) Czas wysyłki (dni)
Poczta Polska 11 3

Opis produktu

thumb_Ksi%C4%85%C5%BCka_resize_600_600.p

Chodzisz na spotkania networkingowe, ale nie widzisz w tym korzyści?
Nie wiesz jak networking może wpłynąć na Twój biznes?
A może chciałbyś po prostu więcej się dowiedzieć o tym całym networkingu?

Networking jest niemal tak stary jak ludzkość. W tradycyjnym rozumieniu to po prostu wymiana informacji i zasobów oraz wzajemne poparcie. Wszystko to jest możliwe dzięki sieci dobrych kontaktów. W 2006 roku w Polsce zaczęła działać BNI — największa organizacja rekomendacji biznesowej na świecie. To właśnie jej przedstawiciele pokazali nam, jak powinien wyglądać współczesny, nowoczesny networking, który zwiększa potencjał naszych firm i organizacji, pomaga budować sieć kontaktów, zaś w długiej perspektywie przynosi pokaźne zyski. Niestety, wiele firm próbujących stosować zasady networkingu nie odnotowuje poprawy sytuacji. Dlaczego ten sposób w niektórych przypadkach nie działa?

Maciej Gnyszka aktywny networker i badacz tego zjawiska, założyciel Towarzystw Biznesowych, zwraca uwagę na alternatywną definicję networkingu, rozumianego jako „rzetelne służenie i profesjonalne proszenie o pomoc”. Podstawowy problem według autora stanowi to, że gubimy istotę i treść w naszej sieci powiązań biznesowych, a przez to nie potrafimy podjąć działań we właściwym czasie i w odpowiedniej kolejności. Rodzimy networking cierpi także na inne dolegliwości, które ujawnili internauci na stronie www.DlaczegoNetworkingNieDziala.pl. Za pośrednictwem niniejszej książki Maciej Gnyszka odpowiada na ich pytania, rozwiewa wątpliwości i udowadnia, że ta metoda rozwijania biznesu może być naprawdę skuteczna, o ile poświęci się odpowiednią ilość czasu, by zrozumieć stojącą za nią filozofię oraz opanować narzędzia.

O sklepie

Książka "Dlaczego networking nie działa"

Na początku był pomysł, a pomysł przeszedł w czyn. Tym pomysłem w głowie Macieja Gnyszki było stworzenie agencji pomagającej fundacjom i stowarzyszeniami być bardziej zamożnymi – ponieważ każda organizacja pozarządowa ma do wykonania swoją misję.

Profesjonalne wsparcie w fundraisingu. Działamy w oparciu o mechanizmy biznesowe i kierujemy się postanowieniami Międzynarodowej Deklaracji Etycznej Fundraisingu.

Skąd nazwa GNYSZKA FUNDRAISING ADVISORS? 

Gnyszka, ponieważ twórcą oraz kapitanem naszej drużyny jest Maciej Gnyszka – młody, ambitny przedsiębiorca posiadający już na swoim koncie sukcesy i doświadczenie w kilku branżach. 

Fundraising, ponieważ głównym obszarem naszej działalności jest profesjonalizacja organizacji pozarządowych, prowadząca do skutecznego i etycznego zdobywania Darowizn. Dzięki temu NGOs posiadają stabilne źródła finansowania, aktywnie angażują różnych ludzi do swej pracy, lepiej odpowiadają na potrzeby społeczne skuteczniej wypełniając swoją Misję. 

Advisors, gdyż naszym celem jest doradztwo, szkolenia, a także kompleksowe merytoryczne wsparcie naszych klientów na drodze do rozwoju

Gnyszka Fundraising Advisors
wsparte: 0 | założone: 0
Kup teraz!

Czego szukasz?

  • Wszystkie
  • Udane
  • Trwające
Pytania? Pisz śmiało!